24 .

2011-04-14 @ 22:17:28
Ja , då var man 24 då . Har kommit på mig själv att skriva "24" i blanketter och grejer där man ska fylla i ålder , så det betyder väl bara att jag har vart redo och lite före mig själv :)

Är hur som helst toknöjd med dagen ! Tack vare bästa Thessan så hade jag sjukt gott fika att bjuda på . Cheesecake-brownies och en marängtårta som verkligen gick hem hos folket .

Vad fick jag då ? Det var presentkort på IKEA och en helkroppsmassage hos en tjej här i Söderfors som jag har hört ska vara superduktig . Det är verkligen behövligt , ska boka en tid så fort som möjligt . Sen fick jag pengar , jättefina ljuslyktor , blommor , madrassen , laddare till laptopen och en tunika som kanske var hur snygg som helst !

Fick bästa lunchen av Sonny också , SUSHI ! Tyvärr spillde jag lite ris över wasabin som jag inte såg att den låg där , så jag smällde i mig halva klicken och då var munnen totalt förstörd .. Men har några bitar kvar jag ska ta nu tror jag :)

Cheesecakebrownies .




Thessan

åhh vad gott! dendär thessan verkar ju var en supermänniska som kan detdär med bra recept, hur har du hittat den människan? ;) haha



Puss!

2011-04-14 @ 22:27:02
URL: http://stronglove.blogg.se/
Emma - Mamma till Alicia ♥

Så sa du inget igår din buse ;)

Grattis i efterskott ^^,



Kram

2011-04-15 @ 09:04:11
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <