Favorit i repris .

2011-04-21 @ 20:26:35
Gränby idag igen ! Fattar inte varför man inte åker till Uppsala varje gång man vill till stan , utan man sätter sig och åker till Gävle som varken har polarn o pyret eller lagerhaus . Supertråkigt , och i Gävle är det bara samma samma samma . Det skiljer ju knappt nåt i tid , och det är ju mer värt att komma till ett ställe med större utbud . Får nog bli ändring där :)

På IKEA hittade jag massa saker till Tovas rum som vi ska fixa iordning ordentligt nu . Sen i Gränby blev det lite småsaker till hemmet . Sen så hittade jag en parasoll till vagnen på babyland , så nu är det problemet löst ! :)

Nu ska jag vänta in Sonny , så jag kan börja ställa iordning allt .

Just ja , bilbarnstolen kom igår så den ska vi väl försöka installera . Det blev en BeSafe izi kid x3 och den verkar vara hur bra som helst !



amanda

Polarn och pyret finns visst i Gävle :)

2011-04-22 @ 10:30:12
URL: http://nattstad.se/amandatorell



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <