Fix !

2011-04-10 @ 16:01:51
Var i lekparken tidigare idag med massa mammor, pappor och barn . Kul att det var så många där , märks att den har vart saknad :)

Nu är bebis hos sin moster , sambo hos min bror och jag ska sätta upp hyllor och städa ordentligt här hemma . Kan behövas göras en riktig genomkörare här innan man fyller , och på tal om det så lär jag även baka .. Thessan , ge mig tips på vad ! (tårtan ska jag ju iofs ha :) )

Nej , på musiken och sätta igång !
Thessan

Ska du göra tårtan som jag prata med dej om? du kommer inte att bli besviken :)



Sedan kan ju göra cheescakes brownies tror jag att dom heter, dom är goda! :)

2011-04-10 @ 20:33:20
URL: http://stronglove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <