Förmiddagen .

2011-04-11 @ 15:03:32
Precis hemkommen efter en förmiddag hos Thessan . Fick sjuukt gott fika , och fick i mig bra mycket mer än vad jag trodde var möjligt . Lätt värt det !

Sen har vi beställt lite kryddor ihop , eller ja .. Lite och lite , mamma kom upp och beställde hon också så vi kom upp i 38 olika kryddor . Nu lär det göras mycket mat om allt ska hinnas användas :)

Nu ska jag ta tag i tvätten , tråkigt nog ..
Thessan

Tack för en väldigt trevlig förmiddag :)

Och lycka till med tvätteriet!



Puss!

2011-04-11 @ 15:37:02
URL: http://stronglove.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <