Lista .

2011-04-03 @ 18:42:06
Har blivit utmanad av Thessan att göra den här listan , så i brist på annat så :)

Namn: Sandra Anna
Kön: Kvinna.
Ålder:
23 år, i elva dagar till .
Längd: Jag tror jag var 179 sist jag mätte mig .
Smeknamn:
Det är väl de som Sonny har på mig , typ älskling . Pappa kallar mig ettan .
Hårfärg:
Mörkbrunt.
Ögonfärg: Blåa.

Har du någonsin:
Ätit sushi: Jajjemen , älskar det !
Stått på scen: Ja , när man gjorde uppträdanden i skolan och så var vi ett gäng som mimade överallt när vi var små .
Varit ihop med någon som varit otrogen: Inte vad jag vet :)
Klättrat på berg: Jodå .
Sett vita huset: Näe , inget jag strävar efter heller .
Rökt: Ja , men slutade när jag fick reda på att vi skulle ha barn . Är förjävligt att röka då .

Antingen eller:
Kallt eller varmt: Lagom .
Spets eller satin: Spets.
Svart eller rött: Svart .
Regn eller snö: Snö .
Rosor eller tusensköna: Tusensköna , är ingen ros- tjej .
Vår eller höst: Svårt , men kör nog på vår eftersom jag fyller då .
Matte eller engelska: Hm , matte tror jag .

Inom de 48 timmarna:
Kramat någon: Ja.
Kommit sams med dina föräldrar: Har inte ens vart osams ?
Bråkat med en kompis: Nej .

Gillar du att:
Ge kramar: Japp .
Ge massage: Nja , får ju hellre massage .
Gå promenader i regnet: Inte om jag inte måste .

Övrigt:
Vad gjorde du förra sommaren: Var gravid så jag låg och flöt på en madrass i poolen hos mamma .
Svär du för mycket: Alldeles för mycket .
När duschade du senast: Igår .
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Mörkgråa .
Vilken låt lyssnar du på just nu: Någon hejlåt på barnkanalen .
Vad är bredvid dig just nu: Tova och massa leksaker .
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Bärbart här .
Vad var det sista du åt: Qurnfärssås och makaroner .
Vem vill du spendera resten av ditt liv med: Sonny .
Har du en lavalampa: Haha , nej .
Hur är vädret just nu: Regnigt och tråkigt ..
Vad gjorde du igår kväll: Var hemma och tog det lugnt .
Vem pratade du sist med på telefon: Pappa .
Vad gör dig glad: Tova , mina vänner och familj .
Vart skulle du vilja du åka: Thailand . 
Vill du ha barn: Ja , och jag har ju redan ett .
Vad ska dom heta: Hon heter Tova , sen ska jag ha ett gäng till men några namn har vi inte för man ser vad de ska heta när de väl kommer :)

Jag skickar vidare den här till Amanda , Sara , Jennifer , Mia , Sandra och Emma !
Amanda ♥

Sv: Vad roligt, då ska jag genast göra listan.



Fin din bloggdesign är då. Så kul att läsa om erat liv och om lillsnuttan. Så söt hon är.



Kraam.

2011-04-03 @ 19:57:33
URL: http://youpushedmeaway.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <