Löfte .

2011-04-18 @ 12:12:05
Att jag aldrig lär mig . Jag tror alltid att jag är frisk när jag egentligen inte är det . "Jag ska bara" .. Som igår när de andra kämpade med ris och pinnar från första trädet så satt jag och tog det lugnt , dumt att riskera något tyckte mamma . Sen blev jag rastlös och syrran var ute och gick med Åsa och Tova så jag hade liksom inget som hindrade mig . Så jag satte igång att bära grenar , gratta , tömma släp .. Det fick jag ju sota för inatt kan jag säga . Aj aj aj .

Från och med nu så LOVAR jag mig själv att sluta stressa och ha så stora krav på att det ska vara rent hemma jämt . Vad gör det egentligen att disken inte blir gjord på en gång ? Nej , kan jag vara så avslappnad när det gäller allt annat kan jag lika gärna vara det med disken också :)

amanda

Min bild ;) Haha. Hon är så söt! :)

2011-04-18 @ 12:43:22
URL: http://nattstad.se/amandatorell
lotta

Man behöver inte göra allt själv heller!Man kan ta hjälp<3

2011-04-18 @ 12:50:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <