Lördagen .

2011-04-10 @ 08:51:39
Hade verkligen världens mysigaste lördag igår ! Började med att Tova sov till kvart i tio , så jag och Sonny var vakna en bra stund före henne . När hon väl vaknade så åkte vi iväg till Tony och Kerstins lantställe och bara njöt i solen ! Fick även se hur nya köket blir , skitsnyggt ! Längtar även tills deras spa- avdelning är klar :)

När vi var "klara" i Prästbricken drog vi iväg till Angelica och Tobias och invigde vår minigrill som vi hittade på biltema . Haha , den är så sjukt liten och söt ! Så nu är premiärgrillningen avklarad .

Idag ska jag ut och träffa fintjejerna !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <