Louise Wallin .

2011-04-05 @ 08:52:34
Sitter precis och läser Katrins blogg och hon har vart och träffat Louise Wallin och hon är inte helt dum ! Det är ju lite det där med sätta barn på dagis vilket hon inte tycker att man ska förrän barnet är minst 2,5 år .. Det är jag väl inte helt med på , för alla barn är ju olika och Tova är så framåt och nyfiken så jag vore nästan taskig mot Tova om jag väntade så länge .

Sen det där med att låta barn skrika , där är jag helt med henne ! Hon tycker minsann inte att barn ska skrika sig till sömns och det vet ni ju redan att jag inte heller tycker .

Det är lite roligt att sätta sig in i olika metoder och vad olika personer säger , och jag är varken en Gina Ford , Anna Wahlgren eller Benjamin Spook (idiot) utan jag är nog en Louise Wallin-are (inte för att vi kör med någon speciell "metod" för allt har funkat så bra ändå utan det)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <