Måndag .

2011-04-04 @ 10:39:00
Usch , i natt hade vi första vakna natten med Tova . Hon vaknade vid halv ett , sen sov hon bara om hon fick ligga på mig . Hon är fortfarande snorig och hostig men i natt vet jag inte alls vad som var fel .. Blev korta småsnuttar med sömn , och nu trodde jag hon skulle sova hela förmiddagen men icke . Nu är hon pigg igen , och konstigt nog så känns det inte som att jag knappt har sovit någonting . Undrar hur det går för Sonny och jobba , han vaknade ju han också .

Blir nog bara en kort sväng ute idag , sen håller vi nog oss hemma och myser .

Just ja ! Igår fick Tova en liten "kusin" till , Cissi och Anton fick en liten tjej ! :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <