Sista ?

2011-04-24 @ 12:11:40

Nu är det bara ett ställe kvar , sen har vi påskat färdigt !

Igår var vi till Sätra och åt påskmiddag på dagen . God mat och Tova fick en supersöt klänning av sin faster . Sen på kvällen åkte vi hem till pappa och där fick vi en varsin karta och det var dags för äggjakt igen . Tova fick leksak , jag och Sonny fick massa verktyg , skruvar och annat smått som är bra att ha . Så nu slipper vi låna såna saker hela tiden :)

Nu sitter vi hos Petterssons och väntar som sagt på att åka till Putte och Britta på en grillning .

frida- 20 år och mamma.

Sv; Hej :)

Jag antar att vi har samma bilstol till våra små, isåfall så är det bara att "vicka bak" stolen. Men i våran bil lutar liksom själva sätet som stolen står på , så då vickar hennes huvud fram även när vi har stolen i liggläge , men vi ska försöka fixa det genom att få bilsätet mer rakt så att stolen också står rakt..

Vet liksom inte hur jag ska förklara , men hoppas du förstår :)

Kram

2011-04-26 @ 09:55:16
URL: http://fraajs.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <