Smygpåsk .

2011-04-07 @ 20:49:21
Var iväg till Tierp på förmiddagen med mamma och kollade runt lite . Var bland annat in på nya "smakfullt" - butiken , men det fanns inte så mycket där faktiskt . Var in en sväng på INNEbutiken och där fanns det en hel del jag kunde tänka mig men jag nöjde mig med en kruka , en blomma och kanske världens godaste kaffe ! Fick även en påskkyckling av mamma , så nu jag har smygpyntat lite här hemma . Har faktiskt släppt på min minimalistiska inredningsstil och satt upp rosarutiga gardiner i köket . Trodde väl aldrig att det skulle hända , men jag var bara tvungen att få in lite färg - och det blev faktiskt fint . Inte så fult som det låter :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <