Dagispaniken .

2011-08-22 @ 19:00:00
Okej , jag behöver lite hjälp/tips/råd av er nu . Jag har sån fruktansvärd dagispanik , trots att det är minst sex månader kvar innan det är dags .

Har ju en del tankar typ dagis eller inte dagis ? Dagmamma eller kanske någon alternativ dagisplats till exempel montesorri ? Det ju inte riktigt för Tovas skull jag är orolig , för hon är så pass social och tycker om att leka med andra barn så det kommer bara gå bra . Det är jag som har skuldkänslor för att lämna bort henne , men jag VILL ju börja jobba . Alla andra verkar klara dagisgrejen galant , men jag gör verkligen inte det ..

Så , hur har ni gjort med era barn ? Vad har ni för råd för att jag ska lugna mig ? :)
Mian

A och O för att din söting ska trivas på dagis är att du själv trivs på dagis! Du ska vara nöjd med personal o miljön på förskolan, känna dig trygg där o TRO på att det blir bra! Våga släppa taget litegrann! Vad du ska välja är upp till dig men kom ihåg att vad du än väljer så har du rätt att tycka till o påverka i verksamheten!! Är du inte nöjd, säg då det!

Hoppas du snart listar ut vad som känns bra. Jag är iallafall mer än nöjd här på Biet i Söderfors, bara så att du vet!

Kram på dig så länge!

2011-08-22 @ 22:14:17



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <