Superhjälte !

2011-08-09 @ 16:20:27

Då var firandet av vår lilla superhjälte över . Vi tjuvstartade i söndags med kalas för hela tjocka släkten , vilket var jättekul men det blev så fruktansvärt varmt i vår lilla lägenhet . Förutom det , så var dagen kanon ! Tack alla som kom och grattade henne ! Sen igår så firade vi henne igen på rätt dag , så då blev det mer paket och fika .

Idag har jag vart iväg med Becca , Felicia , Päivi och Tova hem till Mickaela och Tommie för att mysa lite med deras nya tillskott . Underbart fina lilla söta Tuva - Li . Var så härligt att mysa med en så liten , det tyckte nog Tova också för hon ville gärna pussa på henne . Hon har så mycket kärlek i sig , vår lilla Tovis .

Nu ska jag slänga ihop lite tacogratänger !



Fastän vi är "tråkiga , töntiga och fjantiga för att vi inte ger Tova socker" i vanliga fall så fick hon en egen liten tårta dagen till ära . Bild lånad av Jennifer .

Anonym

Vem/ vilka säger ni är tråkiga, töntiga och fjantiga?? Ni gör ju de ni anser bäst för erat barn!!

2011-08-09 @ 17:03:15



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <