Mobilblogg - Nu är vi hemma och fixar lite...

2011-07-11 @ 19:13:12

20110711606 (MMS)

Mobilblogg - Nu är vi hemma och fixar lite måndagtacos efter en dag i Valbo . Vi var först ut till prästbricken och där lämnade vi av S så han kunde fixa lite med pappa sin . Det var väl inte något tjejgöra så jag , Tova och Kerstin till Valbo och handlade lite . Eller jag behövde inte köpa så mycket , det ordnade Kerstin så bra :) Tack , tack , tack för en supermysig dag ! (klänning & leggings som är i tvätten + två par skor av Kerstin , leo playsuit & rosa klänning från mig)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <