Bikinipanik .

2011-06-13 @ 09:28:05
God morgon ! Vad konstigt det kändes att sova hemma i natt ! Inget jag saknat direkt , det är ju så grymt jobbigt luft i lägenheterna här .

Skulle vilja åka iväg och bada lite , men när jag tog premiärdoppet för någon dag sen så insåg jag att jag inte har en endaste bikini kvar . Den jag hittade på var aalldeles för liten , så man kanske skulle ta sig till stan och köpa sig några nya ? Men först ska jag nog försöka få ihop en kaffedate med någon .

Haha just ja ! Tova klättrar upp och ner från saker helt utan problem och inatt sov hon med oss , och i morse när jag vaknade så satt hon nedanför vår säng och lekte helt för sig själv . Sen har hon fått in snitsen att komma upp i soffan och på vardagsrumsbordet , superduktigt av henne men jag är ju livrädd att hon ska trilla ner och slå sig .

Nu ska jag ordna lite grötfrukost åt oss !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <