Glad midsommarmorgon !

2011-06-24 @ 08:31:00
Här gällde det att ställa klockan imorse ! Tova och Sonny ligger fortfarande och sover , men jag kände att jag vill vara ute i god tid idag . Det ska packas , fixas kläder , göras midsommarstång/krans och så vidare . Men det är bara kul !

Ska snart ut med Betty på en morgonkiss , men hon verkar vara precis lika morgontrött som de andra två här hemma så jag får nog tjata ut henne . Sen så får hon följa med mig och lämna pajerna som jag gjorde igår , som för övrigt verkar ha blivit rätt okej (förutom utseendet) .

Här är vad jag gjorde ;

Banoffe , och en jordgubbsvariant av banoffeen . Vet inte om det funkar , men det återstår att se . Det här är bara fyllningarna - kolakräm + banan/jordgubb , sen skulle det på med grädde och riven choklad .

Det är grymt gott när Thessan har gjort dem , så jag får hoppas att det nästan blir lika bra som hennes ! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <