God morgon !

2011-06-21 @ 08:11:00
God morgon !

Herregud vilken snäll tjej vi har , tio timmar (12 för henne , 20 - 08) i sträck blev det i natt . Men det behövs nog , eftersom hon är så vaken på dagarna . Sen har hon själv tagit bort en sovstund på förmiddagen , så nu sover hon bara en gång per dag istället för två . Men de ska ju ha ungefär 14 timmars sömn per dag när de är 10 månader , så vi får väl vara nöjda över att det sköter sig självt så bra .

Nu ska vi få i oss lite gröt och göra oss redo för dagen . Ska ner en sväng till Sandra på kaffe , så jag hoppas att jag träffar resten av tjejerna då också . Sen ska jag och Tova iväg och fixa lite , hoppas det blir som vi vill nu ! :)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <