Midsommarkväll med en gnutta chock .

2011-06-25 @ 22:07:34
Vilken härlig midsommar jag har haft ! Vi började igår med att gå hem till Petterssons och göra kransar . Tova fick en , men det tyckte hon inte var någon höjdare . Sen gick vi vidare ner mot parken och det "gamla vanliga" med dans och grejer . Min kusin och hennes två tjejer tog med Tova på ett par danser , och det tyckte hon var riktigt kul :)

Eftermiddagen och kvällen bestod av lekar , fika , grillning och allt som hör midsommaren till med släkt och familj .

Sen hände det en stooor grej också , men det är så stort så det får ett eget inlägg senare . Då kan ni få lite bilder från helgen också !

Puss !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <