Planer & härligheter !

2011-06-08 @ 20:02:01
Hm , verkar som om mobilbloggningen lever sitt egna lilla liv . Funkar som den ska gör den ju iallafall inte !

Det är så sjukt mycket bra grejer på gång nu så jag vet inte ens vart jag ska ta vägen ! Visst , det finns några personer jag är så fruktansvärt besviken på , men det är inget jag lägger ner någon större energi på .

Lite av det som är på gång , som jag kan prata om är Stockholm i helgen och fira Jennifer som fyllde 20 igår (GRATTIS GRATTIS!) sen är det världens bästa Uppsala den 17:e med snyggtjejerna , håret ska fixas och seen är det bara hemlisar kvar ! Kommer bli galen , vill bara att allt ska hända NU NU NU ! :)

Nu ska jag ta en dusch , hänga lite tvätt och sen ska det grinas till Livet på BB !


lisa

Kvällen kommer bli grym :)

2011-06-08 @ 22:30:19



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <