Sommarliv .

2011-06-04 @ 16:40:36
Har haft heelt okej anledningar till varför jag inte uppdaterat . Vädret är ju en av dem ! :)

Fortsätter väl där jag var sist .. Tony och Kerstin kom till oss i onsdagskväll och då blev det bara en liten snabbis vi hann träffas , men de sov ju som sagt kvar så vi hade hela torsdagsförmiddagen på oss att umgås . Sonny var inte ledig , så när han gick och jobbade och Källgrenarna åkte vidare till prästbricken så åkte Tova och jag iväg och fiskade med hela härliga gänget (minus sandra med hund och anna med barn)

Igår när vi vaknade så packade vi och gjorde oss färdiga för att åka iväg till Tony och Kerstins landställe - prästbricken . ÄLSKAR att vara där , blir så himla lugn och det finns inga måsten . De hade köpt en pool till Tova (och resten av barnen) och det var nog räddningen för vi hade 40,9 grader på dagen . Mot kvällen fick vi god mat , sen var alla helt slut av värmen så det blev en tidig kväll .

Imorse gick vi upp runt nio , och Tova ville självklart bada mer så efter frukosten blev det ett dopp till medan farfar och pappan fixade med växhuset . Blir så snyggt , de byter ut de gamla aluminiumbjälkarna till trä , så nu ska det hålla bättre .

Nu är vi hemma hos Petterssons och kollar in altanbygget , det kommer bli kanonfint ! Tova och jag är inne och vilar oss lite från sol och värme , men snart ska vi nog ut och busa i poolen här hemma . Badbollen min :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <