Nytt nytt nytt .

2011-03-24 @ 20:49:37
Har haft att göra heela dagen , men nu är det skinande rent här hemma . Det är nystädat , nydiskat , nytvättat , nybäddat , nyduschad och nyätet .

Middagen här hemma blev en tacopaj på qourn till mig och en tacogratäng till köttätaren . Fick mamma , pappa och lillasyster på besök så det var perfekt att få bjuda bort lite av pajen så slapp den kastat . Är ju lite väl att göra en paj till en person .

Nu till förändringen jag skrev om tidigare
. Det är min mun ! (inget värre än så , förlåt för besvikelsen :)) Satt och hade tråkigt en kväll och hamnade på en sida och där fanns det typ ett läppstift som skulle öka volymen på läpparna . Funkade det ? Ohja , bilderna visar inte ens i närheten hur det blev senare . Kommer jag använda det igen ? Njaa , det brann ordentligt och så fick jag typ en ankmun som inte var allt för snygg .

Båda är efter-bilder , och de som vet hur jag ser ut annars ser nog bara här en stoor skillnad . Men som sagt , svårt att få på bild , och det blev värre ju längre det verkade :)

Mian

Haha:-) Men snyggt iallafall!

2011-03-24 @ 22:09:03
Thessan

Nej vad häftigt! haha

2011-03-25 @ 11:54:20
URL: http://stronglove.blogg.se/
Becca & baby

Nu är vinnaren utav "Veckans blogg" publicerad. Kika in och titta och det blev du :) Blev det inte du går det att anmäla sig till nästa veckas blogg redan nu



http://grrsexymama.blogg.se/2011/march/veckans-blogg-1.html



Kram!

2011-03-25 @ 21:45:18
URL: http://grrsexymama.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <