Dagens äventyr !

2011-05-04 @ 20:39:40
Dåligt skrivande igen , men jag SKA skärpa mig !

Jaja , idag har jag vart iväg på en lite biltur med Thessan . Var iväg bland annat till Vinnersjö och hittade lite blommor och en tomatplanta . Snacka om att det var billigt , har aldrig vart där innan så jag har inte riktigt fattat varför alla åkt dit .

Sen när vi kom hem tog vi oss en glass nere vid båtbryggan , tänk att så "lite" kan göra så mycket . Grymt härlig onsdag !

Just ja , har hämtat hem mitt efterlängtade kakfat (som Thessans föräldrar gör ) sen så fick jag mina krukor ( som Erik gör ) Toknöjd !

Mitt fina kakfat med sockerskål upptill , och bästa hammarbykrukan .

Klicka på bilderna och beställ ett eget kakfat eller kruka ! :)


Maja

kakfatet var toksött!

2011-05-04 @ 21:07:33
URL: http://mcaria.blogg.se/
Anonym

onsdagar är väl för sega .. ^^

2011-05-04 @ 21:43:25
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
kerstin

fint foto

2011-05-05 @ 22:19:30



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <