Dagens post .

2011-05-06 @ 10:47:51
Jag har lite småsvårt för fötter och tycker att de är ganska så äckliga , och jag har absolut inte tagit hand om mina fötter och de är i det värsta skicket man kan tänka sig . Okej , det kanske inte är så illa , men nu har jag hittat räddningen - Baby foot !

Jag vet ju inte riktigt om det funkar , men vad folk säger och videon visar (som för övrigt är sjukt snuskig, HÄR har ni den) så kanske det är en liten mirakelgrej 

Om fem - sju dagar så ska det börja visa resultat , så jag får väl uppdatera er med hur det går :)

Klicka på bilden för att köpa er (förhoppningsvis) mjukare fötter !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <