Grattis !

2011-05-25 @ 09:36:53
Stort grattis till Maria och Johan som har fått en liten Albin !

Är mycket bebisar som har fötts på senaste , och många som är beräknade till slutet av året . Det får ju en själv att tänka tillbaka till den absolut första tiden man hade på BB (även om det bara är nio månader sen :)) Det var så fruktansvärt mysiga dagar och allt var så nytt , samtidigt som man bara ville hem och börja sitt nya liv på riktigt .

Nu , nio månader senare känns det som att man alltid haft barn och jag är så tacksam för varje dag jag har med min lilla familj . Längtar redan tills det är dags för Tova att bli storasyster <3

Ska äta lite frukost med min lilla tjej nu , sen ska vi vidare till Anamaria och hennes Filippa på lite fika !




Johan & Maria & Albin

Tack så mycket vi får försöka träffas nån dag =)

2011-06-01 @ 10:03:11



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <