Hämtat sjukling .

2011-05-10 @ 17:20:38
Nu har jag och Tova hämtat hem mamma från sjukhuset , och nu ska vi snart pizzamysa lite . Det är hon värd efter all äcklig sjukhusmat .

Förutom att åka bil så har jag träffat tjejerna en stund på förmiddagen , sen var vi in en snabbis på Gränby och kollade lite . Min plånbok har vart borta ett tag men kontokortet hade jag minsann kvar i väskan , det skulle ju ha vart tvärtom så man kunde man ha sparat lite pengar :)

En liten uppdatering om babyfoot (äckelvarning) Har börjat tappa massa skin under , så jag kanske får fina fötter ändå !
Emma - Mamma till Alicia ♥

Hej Hej :)

Åh tack du ^^,



Jag ska börja sitta i kassan på Citygross i Uppsala :) Men nu i början så kommer det bara vara på 40% så det känns ganska lagom :)

Ja det kanske jag kan faktiskt ;) Man har juh lite kontakter :p hehe



Hur mår ni idag ?



Kram

2011-05-10 @ 20:47:54
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/
Maddiz - ett liv i flera delar ♥

fin blogg :)

2011-05-12 @ 13:10:39
URL: http://flickansomkallasmaddiz.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <