Katastrof !

2011-05-30 @ 16:01:07

Har inte vart så aktiv på senaste och kan väl inte lova någon jätteförändring , det är ju så skönt att vara ute !

Ett litet försök ska man väl ge det , så vi kör en liten uppdatering på helgen . Fredagen var bara lugn , åkte iväg till Sandviken och hämtade en liten båt och sen var vi hem till Petterssons en stund på kvällen så Sonny kunde fixa iordning sina fiskegrejer .

På lördagen åkte Sonny iväg på fisketävling och jag spenderade dagen med tjejerna och så fick vi träffa Jonathan en stund . Underbara unge <3 Kvällningen bestod självklart av fotboll , och jag försökte få Tova att kolla en stund men hon gav upp och somnade .

Igår var det ju morsdag och vi blev bjuda på middag hos mamma . Det bjöds på en sjuukt god paj med lite såser och sallad . Sen blev det en minst lika god tårta till efterätt . Morsdagpresenten från Tova var en burk till kaffepulver och en stor tavla med mig , Sonny och Tova på .

Nu är jag hemma hos mamma och har ätit lite rester från igår . Har suttit ute med tjejerna och barnen idag så nu är jag helt bränd i ansiktet . Man tänker ju inte på att solen tar när det blåser ..

Nej , nu ska jag vara lite hjälpsam och gå ut och klippa gräset !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <