Mobilblogg - Har haft en grymt bra dag med...

2011-05-13 @ 23:47:17

Mobilblogg - Har haft en grymt bra dag med Tova och brorsan i stan idag ! Var ute efter skor/sandaler till Tova , men det var jättedåligt med sånt till tjejer så det fick bli lite kläder istället . Tog en runda på Ikea också , men varken Andreas eller jag var speciellt köpsugna så det blev bara en hylla och lite blommor .. Nu ligger jag och kollar på lady gaga - showen på ettan medan Tova och Betty ligger bredvid och snarkar ikapp :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <