Planering .

2011-05-06 @ 22:41:48
Tänk vad skönt att det är helg , fastän jag "bara" är mammaledig så har helgen fortfarande sin charm ..

Har precis bökat ner mig i sängen med framför Twilight efter en härlig kväll hos Petterssons . Det blev grillat  med mammas hemmagjorda potatisgratäng och massa såser (de har en sån där flådig grill med massa olika finesser , så vi äter inte bara "vanligt" grillat :)) Vi planerade även vår semester som skulle ha gått till Gotland eller Öland , men det slutade med att vi valde Åland . Ö som ö tyckte jag , bara vi hyrde ett helt hus och inte en stuga med nån campingtoalett så var jag nöjd och så kostade det lika mycket överallt . Ska bli så mysigt att komma iväg , alla syskon + respektive och så Petterssons såklart !

Nästa år får det bli Gotland och då ska jag åka med mina fina tjejer (+ gubbar och barn såklart)

Nej , nu blir det en halvtimme på spikmattan sen är det dags att slå igen de blå - God natt !




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <