Skoproblem !

2011-05-21 @ 14:09:16
Har haft ett litet problem nu ett tag .. Sommarskor/läragå- skor till Tova ! Jag har letat överallt och eftersom hon är i ett stå- stadie och kanske snart går så kan jag inte ha ballerinor på henne för de skulle hon bara ta av sig . Sen är det nästan bara finskor som finns till tjejer , men de skulle ju inte "passa" om hon har vanliga kläder på sig .

Men för någon dag sen berättade Mia att de köpt PAX- skor till Jonathan så igår när jag åkte in till stan för att hämta tvättmaskinen , tänkte jag passa på att köpa sånna skor till Tova . Letade upp skorna och hittade ett par jättefina vitrosa som jag verkligen ville ha . MEN , de fanns bara från storlek 19 . Tova har 17 , så skulle jag sätta på henne 19- skorna skulle de bara vara ivägen .

Att det ska vara så svårt ! Blev en snabb vända in på HM , det fick bli ett par enkla rosarutiga som får duga sålänge .

Sen tog jag de här två :





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <