Superhjältar .

2011-05-09 @ 22:01:09
Såg att mina mms-inlägg inte hade fått med sig texten , så bilderna säger väl er ingenting . Hunden var iallafall mormors och bilbilden var när vi var på väg hem från Uppsala .

Har vart och hälsat på världens finaste på sjukhuset idag . HATAR när folk i min närhet mår dålig eller är sjuka .. Nu har vi fyra stycken som står oss jättenära som är dålig på ett eller annat sätt . En går på medicin och de andra tre åker fram och tillbaka till sjukhuset . Ni är riktiga kämpar , och jag har aldrig hört er klaga utan ni är alla superhjältar och vi älskar er väldigt mycket ! :)

Nu sover Tova , Sonny jobbar och jag kollar hockeyn (och en unge i minuten lite då och då) sen blir det nog sängen och en film .






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <