Då var det kört ..

2011-11-25 @ 21:07:56
Idag var jag och Tovan iväg till stan för att hitta nya julgardiner och tro det eller ej så blev det ett par RÖDA till vardagsrummet ! Jag är ju inte så speciellt mycket för massa lulllull och massa färger i hemmet , men eftersom Sonny är gammaldags och vill ha julen riktigt julig så ger jag med mig . Han kan ju få bestämma en gång per år iallafall .. :)

Vi hittade inte bara gardiner , utan vi hittade massa nytt julpynt också . Bland annat den här ljusstaken som är superbillig , superenkel och superfin ! Eftersom vi ändå hade köpt med oss massa nytt så var det lika bra att dra fram jullådan och pynta hela hemmet , så nu är det klart !

Eftersom Sonny är den julpyntiga av oss (som köper upp alla julgrejer han ser) så är det även han som bestämmer hur granen ska se ut . Han vill ha en riktig amerikansk megapyntad megagran , medan jag vill ha en mer stilren gran (INTE en vit , rosa eller svart dock ..) Tror Tova uppskattar Sonnys tänk mer än mitt , så det får nog fortsätta såhär :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <