Kvällsbloggning .

2011-11-07 @ 22:36:21
Bloggen ligger lite på is känns det som , men jag har inte tid ! Försöker få till det med mobilbloggningen , men den vill inte alls samarbeta med mig .

Idag har vi haft Angelica och Hanna här , och båda hade sina bebisar med sig . Mysigt att få gosa lite med lillklimpen Aaron , och kul för småkusinerna att träffas , även om de inte riktigt förstår att de är just kusiner . Tova ville pussas och kramas , sen skulle hon minsann ligga på golvet och sova precis som Aaron . Fina älsklingen <3

Orkar inte släpa fram vår kamera , så jag lånar en bild från Angelica .

Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Hihi så sött, sådär gör Alicia med alla små och med alla sina kompisar hihi :D



Ja men visst är det gulligt med spänne :D

Oftast så låter hon det sitta i , ibland får man sätta om det 1000 gånger. Vill helst att hon ska ha det då hennes lugg är så lång och åker ner i ögonen hela tiden annars :( Så svårt med "bebishår".



Hur mår ni?



Kram

2011-11-08 @ 22:54:40
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <