Sovmorgon .

2011-11-23 @ 09:28:23
Idag vaknade inte vi förrän halv nio , men det behövdes nog för vi hade en liten ledsen tjej inatt . Kan nästan tänka mig att det var lite växtvärk , för hon var ledsen på ett sätt som jag aldrig hört förut ..  Så hon fick sova mellan oss .

Är helt slut efter gårdagen , det blev lite mer att göra än vad som var planerat . Svärmor kom på förmiddagen , fiske efter lunch , lite julklappsinköp , vinterdäcksköp , hemmagjorda burgare , mysfika hos Thessan , flytt av lillebrors lägenhet , tierp och lämna allt .. Men sen när jag kom hem så hade Sonny vunnit nästan 4000 , så det var en riktigt rolig avslutning på en annars bra dag :)

Idag väntar första dagen på nya jobbet !
Anonym

Snart kommer mormor o Stefan hem òch da vill vi smaka kladdmuffins.Langtar efter er.Ni far spara pengarna Sonny vann sa far ni folja med nasta gang=)Puss och kram fran oss pa Lanzarote =)

2011-11-23 @ 22:19:42



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <