Dagens Tova .

2011-10-25 @ 11:05:53
Ja herregud , vad har jag gett mig in på ? Att få en "dagens" av Tova kommer inte vara det lättaste . För det första vägrar hon stå till och för den andra så har hon en period nu när hon inte vill vara med på kort . Så fort en kamera eller telefon kommer fram så åker surminen på .

Men , här har vi en riktigt suddig dagens iallafall !


Klänning lundmyr / strumbyxor sockcompagniet .



Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Hihi Sötfia ^^,

Alicia är super svår att fota nu för tiden hon med ;) Det kanske har något med åldern att göra hihi ^^,



Men du, nu lär vi ses nåt? Vad sägs om en fika på Royal nån dag? Jag har inte vart dit än.



Ja självklart fick du det ;)



KRAM

2011-10-25 @ 23:41:28
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <