"Idag har jag .. "

2011-10-12 @ 19:17:42
Känns som att det blir mycket "idag har jag" - inlägg såhär på kvällarna , men tiden finns inte riktigt till på dagarna ..

Men iallafall , idag har jag faktiskt inte gjort så överdrivet mycket . Fick över mamma och syster på lite fika , sen har Tova faktiskt haft en sur-dag . Det händer i stort sett ALDRIG att hon är arg eller grinig , så idag fick jag känna på det också ! Förmodligen är det lite tänder , det har spruckit igenom lite nu så jag kan förstå henne .. Mina visdomständer gör mig tvärsjuk , så sålänge hon inte blir dålig får man faktiskt vara glad .

Tog en liten eftermiddagspromenad för att få lite ny energi , så vi passade på att leka av oss bland alla löv . Bara det att Tova tyckte allt var så smutsigt idag så hon gick runt och uschade alla löv och pinnar . Sen ville hon inte röra marken när hon skulle resa sig upp efter att hon ramlat för det var också "usch", lillsnobben :)

Försökte få till lite kort på henne , men alla bilder blir såhär . På väg bort , ryggen , eller så får man med henne i ett hörn - alltid på språng ! :)




Emma - Mamma till Alicia & gravid med Mini ♥

Hihi sötnosen :)

Alicia är lite "snobbig" hon också ;)

Vill gärna torka av händerna med papper när dem är kladdiga :p haha.



Har ni också hittat "namn mössan" nu? :D

Visst är dem fina och sköna? Men lite stora eller hur?



Ska vi ta och ses på en fika snart eller? haha. Känns som att vi får sätta ett datum så att det "blir av" haha :D



Kram

2011-10-12 @ 22:09:25
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <