Kidnappat barn !

2011-10-05 @ 14:23:44
Blev ingen playdate , för när jag och Tovisen kom hem från vår storhandling så kidnappade hennes moster henne . Så här sitter jag i min ensamhet .. :) Tänkte tvätta lite fönster och laga mat , tråkgöra som Tova förmodligen mer än gärna vill slippa vara med på .

Ska nog ge mig på en korvstroganoff till köttätarna och en paprikagryta till mig . Det är så himla svårt att laga mat åt Sonny och Tova , jag har ju ingen aning om hur det smakar eftersom jag inte klarar av att provsmaka såsen bara för att det är kött i . Men än har de inte klagat , och Tova är så matglad så det är bara att köra på :) På tal om mat så kommer det en GI- update ikväll !

Gammal bild på min underbaring <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <