Minisemester !

2011-10-23 @ 21:02:58
Då var vi hemma och uppackade efter en helt grym helg ute i prästbricken !

Fredagen började med att vi firade lillasyster som fyllde hela 18 år ! Där blev det smörgåstårta och gofika , sen mot kvällen tog lilla familjen premiärturen i nya bilen (som jag är helt kär i) ut till Prästbricken . Blev lite vin , godsaker och eftersom Tovan sov i bilen på väg dit så hade vi sällskap av henne också . Mysigt att kunna umgås allihopa när man väl träffas .

Lördagmorgon så stack Tony och Sonny iväg och jagade , så vi tjejer åkte iväg och gjorde det vi kan bäst . Shopping ! :) Tanken var att vi skulle ta oss till lager 157 , men vi nöjde oss med Valbo . Tacomys på kvällen , sen somnade alla som ett gäng pensionärer redan runt halv tio !

Imorse stack Sonny och Tony iväg igen , men vi tog en rejäl sovmorgon .. Man sover så underbart skönt där ute !

Avslutade helgen med korvgrillning ute i jaktkojan , och jag provade på att skjuta med hagelgevär , som var precis lika läskigt som jag trodde ..

Nu sover lillälsklingen och jag ska umgås med storälskligen . Tack Tony & Kerstin för en underbar helg <3
extrafarmor

tack själv Sandra det gör vi om snart ,mysigt att umgås med sina nära o kära

2011-10-24 @ 07:49:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <