Mitt GI: ande ..

2011-10-29 @ 08:45:00
Eftersom Tova kände för att ta sovmorgon idag , så kan jag passa på att ge er lite uppdatering om hur det går för mig och mitt kära GI .

Mat - Just nu är jag väl inte så värst duktig , och har absolut ingenting att skylla det på . Jag är bara lat . Och dum . För jag har stenkoll på vad jag får och inte får äta , ändå är jag där och stoppar i mig (mackor, pasta..) Inte chips , godis och sånt för det har jag helt tappat suget för , men det är endast för att jag vägrar äta saker när jag vet vad som är i dem och inte tack vare GI . Frukost och mellanmålen sköter jag , men när det är dags för lunch så är det ju så enkelt att koka på pasta med någon röra trots att jag inte borde .. Fattar inte varför jag gör så , jag gör ju ändå ordentlig lunch till Tova så jag sparar ju inte tid eller vad det nu är jag försöker med .

Äh , jag vet att jag kan . Är väl kanske bara inte rätt läge just nu ? För trots att vågen visar lite mer än vad jag vill , så är min självkänsla och mitt självförtroende bättre än någonsin ! Konstigt va ? :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <