Obligatoriskt fredagsmys .

2011-10-28 @ 22:06:11
Idag har jag äntligen hunnit träffa Thessan ordentligt ! Spenderade ett par timmar hos henne med gofika och massa prat , sen blev det lite planer planerade . Kul med småsaker att se fram emot , krävs ju inte så mycket egentligen .

Eftermiddag/kvällen bestod av matlagning och fredagsmys . Middagen blev älgfransyska (qourn till mig) Sonnys grymma klyftpotatis , sallad och varsin sås till det . S gör ju sin gräddsås på "resterna" som blir av själva stekningen , så det hoppar jag gärna över :) Grymt gott var det iallafall !

Mätta och belåtna hämtade vi alla täcken , kuddar och filtar och mös ner oss i soffan . Så underbart att bara få ligga och kramas med de absolut bästa som finns . Älskade lilla familj !

Sonny & Tova i lekparken för någon dag sen <3






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <