Royalfrukost .

2011-10-04 @ 07:55:00
Godmorgon !

Sitter och njuter av en kopp kaffe i lugn och ro framför vakna med the voice . Tova sover fortfarande , kan tänka mig att hon är helt slut efter gårdagen . Började med att åka till Tierp och bli bjudna på frukost och fika på nyöppnade Royal av fina mamma , sen vidare hem till henne och där gjorde mamma och Tova en suverän tacopaj . Sen var det verkligen full fart på lillan heela dagen , hon glömde nästan bort att sova . Sen har ju Sonny och Fia kommit hem efter en helg ute i Sandviken , så Tova var nog tvungen att leka ikapp allt de missat :)

När Tovisen vaknar ska vi åka till Royal och köpa nybakade kanelbullar (det är ju kanelbullens dag) Lika bra att köpa av folk som kan sin sak , kan ju inte skryta med mina bakkunskaper direkt .

Tova igår på Royal .






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <