Ull !

2011-10-09 @ 09:00:00
Godmorgon !

Eftersom Tova är en sömntuta så passar jag på att leta efter ett bra underställ i ull som hon ska ha i vinter , och när jag tänker på ullunderställ så börjar jag alltid tänka på "mina" barn som jag hade när jag var aupair .. Det var genom deras föräldrar jag fick lära mig hur oslagbart ullunderställ är och det är tack vare dem som Tova får ett rejält ställ :)

Åh vad jag saknar "mina" ungar nu .. Skulle vara så kul att träffa dem , inte för att de skulle komma ihåg mig för lilltjejen var två år och tvillingarna var bara tre månader när jag flyttade till dem .

Jaja , de här grejerna blir det ! (fast byxan och tröjan ska vara röda)

ULLTRÖJAULLBYXORULLBODY



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <