Veggo på slakt .

2011-10-15 @ 20:26:55
Kass uppdatering , jag vet . Men igår hade vi fullt upp med att umgås med fina pappa S som äntligen kom hem från älgjakten . Det har vart en låång vecka utan honom , men nu är både han och Fian tillbaka .

Idag har vi vart iväg till Skommarhyttan och vart med på slakten av årets älgskörd . Fast vi var inte med på själva slaktandet , utan vi mös med extrafarmor Kerstin . Mycket bättre , så vi passade på att kolla in alla kor och det var något som uppskattades av Tova . Sen så fick vi träffa Ralf igen , Tony och Kerstins höna som bor där med sina ungar . Väl hemma efter en riktig utedag så paketerades det bra mycket kött , så nu har Tova och Sonny massa fint att äta , både från tjur och kalv .

Nu är vi hemma igen och hela lilla familjen är alldeles slut . Det har vart en riktigt bra helg , och än är den inte slut .

Är så tacksam för alla fina som finns i mitt liv . Har en helt underbar familj och släkt ! Kärlek till er !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <