Kvällsmys .

2011-09-21 @ 21:53:04
Idag har det märkts att man är lite småberoende av mobilen , även om det har vart skönt att vara utan . Imorgon lär jag fixa lånetelefon iallafall , för man vill ju kunna ringa utifall att det händer något .

Men inte har jag sörjt speciellt mycket över att vara telefonlös ! Först fick vi fikafrämmande av lillasyster och mamma (åsa kom också en stund) sen kom pappa över på lite kvällsmat . Mysigt värre , bara lillebror som fattades idag .

Nu på kvällskvisten har vi haft en rejäl ostbricka , så nu är man mer än nöjd . Ska sätta mig och leta efter fina fotoalbum eftersom jag äntligen tagit mig i kragen och beställt framkallning . Tänk om man var lika duktig som i början med att ordna med bilder ..

Tova igår i bilen när vi väntade på pappan medan han övningssköt .




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <