Ny vecka , nya tag .

2011-09-19 @ 09:03:51
Det har vart några mörka dagar för massvis med folk häromkring de senaste dagarna . Två dödsfall och en olycka .. Det händer så mycket på så kort tid , och det får en verkligen att stanna upp och tänka till på vad man har ..

Om man ska försöka se något positivt i det hela , så är det att man får se hur stark människan verkligen är och vad mycket kärlek det finns . Ingen behöver gå ensam ur något sånt här , alla ställer upp för varandra .

- Mina tankar går till alla nära & kära .


Måndag idag då , måndag med spöregn .. Det låter inte mer än att det är en perfekt dag för att gå i affärer ! Så jag , mamma och Tova tar en sväng till Uppsala idag . Myspys !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <