Ut med det gamla och in med det nya .

2011-09-13 @ 18:17:45
Nu är jag äntligen helt klar med målandet av vardagsrummet . Tog lite längre tid än vad det var planerat , men idag kom lillasyster över och underhöll Tova så då tog jag det sista . Skönt när det är klart , nu ska jag bara ställa ut alla nyinköp som fick följa med hem härom dagen .

På tal om nyköp , nu sist när vi var i stan så gick jag runt lite själv och kollade lite , och sen när jag mötte upp Sonny då hade han köpt en rejäl kasse inne på GT till mig för en rätt så rejäl summa . Hur snällt var inte det då ? Det var för att jag aldrig unnar mig själv något , bara det att just den dagen hade jag gått lös inne på vila och hm , haha .

Mycket nytt har det blivit på både hem och klädfronten , så nu ska jag ge mig på att ordna en loppis/skänka bort - låda en och en garderobsrensning . Skönt !

Tovisen tidigare idag när vi hade en målarstund <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <