Världsstjärnan .

2011-09-21 @ 14:57:11
Då har man lyckats paja en telefon till då .. Imorse på morgonrundan så skulle jag över en liten bro (träbron vid templet) och då trillar telefonen ur fickan och ner i vattnet . Kuul . Jag såg vart den landade , och det var inte så jättedjupt så det var bara att traska ner i vattnet det . Dyngsur upp över knäna och armarna så var det bara att traska hem och försöka rädda den . Hopplöst . Så nu blir det en ny telefon , iphone får det bli !

Eller är det någon som har tips på en annan bra telefon ? Skiter i vem som vinner på olika listor , för den telefonen som vann någon lista för en månad sen är en stenålders telefon idag , och säg inte att "iphone suuger" för det gör den faktiskt inte . Punkt .
Mian

Nej den suger inte. Jag har en HTCdesire, den är hyffsad el. bra. Johannes har en iphone o den är bra mycket grymmare, bäst! :-)

2011-09-21 @ 16:52:26
Sara Törnhult

Jag har iphone och tycker att det är en suuuper telefon. Skulle inte kunna tänka mig byta till någon annan ;P

2011-09-21 @ 17:08:58
URL: http://saratornhult.blogg.se/
Thessan

Jag gillar HTC, har inte prövat ajfuuun :)

2011-09-21 @ 19:18:33
URL: http://lifewithme.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <