Kvällsbabbel .

2012-02-19 @ 20:31:03
Ångest, ångest, ångest ... Tova ska lämnas på dagis KLOCKAN SJU imorgon ! Tycker att det är alldeles för tidigt för min lilla pärla.. Det är iofs bara imorgon och på tisdag hon är tvungen att börja så tidigt, sen resten av veckan är det "normal" lämning, dvs klockan nio . Sånna här gånger är jag så tacksam att S jobbar femskift, det blir liksom aldrig många dagar i rad det blir tidigt lämning eller sen hämtning . 

Det värsta är väl att det är lämning på "fel" avdelning med "fel" fröknar, det finns ingen trygghet för henne där ..

Som tur är så somnade Tova halv sju idag och eftersom hon alltid sover 11- 12 timmar på natten så är det nog inte alls så jobbigt för henne imorgonbitti . Mest min dumma oro .

Nu sitter jag iallafall och tänkte fixa lite tidsinställda inlägg till er . Har massvis med jobb i veckan, ska iväg på två nya ställen, så bloggen lär bli mer lidande än vanligt .

Så får det vara , ha en bra kväll ! :)

Du betyder allt <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <