Underbara dag !

2012-02-29 @ 19:12:15
Idag när jag gick hem från jobbet så märkte jag att jag har ett halvstort problem . Jag har ingen vårjacka och lär inte hinna köpa någon innan helgen på grund av att jag nästan bara jobbar ! Så just nu sitter jag och kollar runt lite .. Gillar inte riktigt att beställa jackor och skor på nätet, det är grejer man gärna vill prova . Andra kläder är skitsamma :)

Just nu lutar det åt den här ..


Men jag har inte bara haft jackproblem idag, utan jag har även hunnit med och träffa fina vännerna och blivit bortbjuden på mat . Alltså jag och Tovis, S hade otur och jobbade en sån fin dag som den här .







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <