Back on track !

2012-01-10 @ 21:54:32
Nu är jag tillbaka ! Haha , det blev inte ett så långt uppehåll .. Men nu har vår lillälskling börjat på dagis så det kan vara skönt att ha bloggen att skriva av sig lite i . Sen har vi så många saker att se fram emot i år som man kanske vill dela med sig av ! Hur aktiv jag kommer vara , det återstår att se :)

MEN , den här gången ska jag kunna skriva precis vad jag vill utan att folk ska ta åt sig och ringa och hålla på . Jag sätter jag lösen direkt då , för att behöva förklara sig om saker som inte ens rör den personen är värdelöst .

Det var väl allt för nu , så då kör vi igen ! :)


Emma - Snart tvåbarnsmamma <3

Åh så roligt att du är tillbaka :) Detta har jag väntat på ;)

Och härligt att allt verkat funka bra med dagis än så länge :) kul att ni trivs :)



Hm beställning skulle jag med vilja göra, men vi vart tvungna att köpa ny bil så det får nog vänta ett litet tag :(



Kram på dig

2012-01-11 @ 16:48:34
URL: http://emmaochmatte.blogg.se/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <