Trygghetsbok !

2012-01-31 @ 09:29:20
Tovan är lämnad och det gick ju hur bra som helst ! Lite tårar när jag klädde av henne , men så fort hon kom in till sina kompisar var det lugnt . Såå skönt att kunna gå därifrån utan en klump i magen . Duktiga lilla trollunge !

Nu ska jag sätta mig ner och fixa klart hennes "trygghetsbok" som hon ska ha på dagis . Det är en liten bok med bilder på saker och personer hon tycker om . Så på så vis har hon den att titta i om hon får lite pappalängtan eller helt enkelt vill visa fröknarna vem hon menar när hon säger "bibblly" (billy , mammas katt)

Hoppas ni får en bra dag !



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Namn: Sandrah
Ålder: 24
Bor: text
Civilstånd:
Sambo
Bloggar om: Hej ! Det är jag som är Sandra , mamma till Tova som kom till oss 100808 och sambo med hennes pappa . Just nu lever jag ett riktigt härligt mammaledigt liv och ni kan följa oss i vår vardag med allt från babysim till våra små äventyr . <